Šuplík Honzy Hučína

Skok na navigaci (menu)

Tento blog je v současné době uzavřen.
Pokračování blogu na bloguje.cz jsem zrušil. Pokud budu někdy pokračovat, bude to spíš tady.

Komentovaný článek

Croozer
9. 9. 2004

Cyklotrasy pro Croozer - středohořské podhůří

Libochovice – Lkáň – Třtěno – Mnichovský Týnec – Louny, 29 km

Z Libochovic vyjedeme na Klapý, ale před obcí neodbočíme do ní, nýbrž pokračujeme po vedlejší vlevo po rovině. Mineme odbočku na Křesín, cesta se stočí na násep. Volíme první odbočku vlevo, projedeme mezi domy a zahrádkami na polní cestu, která pokračuje z obce ven k vodní nádrži a dál až do Lkáně. Zde přejedeme potok a ubíráme se rovně směr Vojničky.

Asi po dvou kilometrech v polích odbočuje úzká silnička vpravo na Lukohořany, zhoupneme se ve vesnici a dorazíme na křižovatku, kde točíme vpravo (směr Třebívlice) a brzy vlevo na Děčany. Opět sjedeme z kopce a za koncem vesnice zase nabereme výšku, po dalším sjezdu se dostaneme na křižovatku s rušnou silnicí, kterou projedeme cikcak vlevo a hned vpravo. Táhlé klesání nás vede do Třtěna.

Kopce, původně v dálce, se k nám zase přiblížily, teď nastane chvíle pro vrchaře. Z vesnice pomalu stoupáme ke křižovatce, zde se otočíme vpravo (kdo si chce ulehčit cestu, může vlevo) a odpočineme si na rovince, než budeme zase stoupat na Mnichovský Týnec. Ve vesnici opět krátký oddech a zase zabrat do kopce, vrchol je hned za vsí. Po pravé ruce máme tři vrchy, zhruba stejně vysoké, ale každý jiného tvaru: Brník, Srdov a Oblík, před sebou výhled na Louny a okolí. Ve sjezdu si pak můžeme všimnout po pravé ruce symbiózy dalších vrchů Českého středohoří s průmyslem, například elektrárny Počerady. Mineme Nečichy, projedeme Dobroměřice a po zajímavém, tzv. Záplavovém mostě se zdola blížíme k centru Loun se špičatými věžemi kostela.

Související:
Cyklotrasy pro Croozer - pod Milešovku
Cyklotrasy pro Croozer - přes Džbán
Cyklotrasy pro Croozer - kolem Lovoše přes Labe

Vložit vlastní komentářNávrat k článkuRSS komentářů tohoto článku