Tento blog je v současné době uzavřen.
Pokračování blogu na bloguje.cz jsem zrušil. Pokud budu někdy pokračovat, bude to spíš tady.
Na zastávkách to nezjistíte, ale nízkopodlažní tramvaje v Praze jezdí podle pevného jízdního řádu. Takže jste-li někde u linky 3 nebo linky 24, můžete si podle potřeby naplánovat výjezd. Třeba cestu s kočárkem a ještě dalším dítětem může nízkopodlažní tramvaj hodně usnadnit.
Na stránce s jízdními řády se tvrdí, že speciální jízdní řád nízkopodlažních tramvají je dočasný a bez záruky a blablabla. Jasně. Ale namátkově jsem zkontroloval, že platí. Nová tramvaj od Porsche si to šinula z Jindřišské k Václaváku jen o minutu později, než měla v jízdním řádu.
Na čtyřiadvacítce poršetru T14 14T neuvidíte, ta jezdí jen na trojce. Jinak na obou dvou linkách jezdí předělaná dlouhá hranatá.
Vložit vlastní komentář – Návrat k článku – RSS komentářů tohoto článku
Jakkoliv jsme měli T1 (s úzkým čumákem),T2 (ne v Praze), T3 (těch je nejvíc), T4 (ne v Česku),T5 (ne v Praze),a T6 (to jsou ty hranaté), tak poršetra není T14 ale 14T (to vychází ze značení plzeňské Škodovky, předchozí tramvaje byly z ČKD). Někteří jí říkají i "saranče" - podle čumáku. Dobrý vtip se povedl s označením vozidla: Nejslavnější značka Porsche je Porsche 911. No a první tato tramvaj dostala číslo 9111. :-)
[2] 20. 6. 2006, 10:46 – Honza Hučín (Odkaz)
Ad [1]: Aha, díky, nedal jsem pozor. Už je to opraveno.
[4] 4. 1. 2007, 17:22 – Oskar (Odkaz)
"předělaná dlouhá hranatá"
To je fakt dobrý název pro NP Kačenu.
[5] 5. 1. 2007, 10:44 – Honza Hučín (Odkaz)
Ad [4]: Kačena? Tak to je dobrý. To už budeme mít neteř/sestřenici Kačen(k)u a prase Kačenu (v pražské zoo). Zkusím to, třeba se to doma ujme (;
K tomuto článku není možné vkládat komentáře.
© Honza Hučín 2004–6
Šuplík běží na PIPNI.CZ. Díky!
8. 8. 16:48 | Pepa
7. 8. 21:26 | Honza Hučín
7. 8. 21:02 | Honza
6. 8. 14:29 | Pepa
3. 8. 18:29 | Honza
*1967, absolvent MFF UK v Praze (1991)
statistik, analytik, programátor, učitel, hudebník