Tento blog je v současné době uzavřen.
Pokračování blogu na bloguje.cz jsem zrušil. Pokud budu někdy pokračovat, bude to spíš tady.
Netušil jsem, že se za název rychlíku platí jen 80 tisíc. Sám bych do toho nešel, ale divím se, proč se po české železnici neprohání už dávno rychlíky Oskar, Sazka, ČEZ nebo třeba Komerční banka. Vždyť to je vynikající obchodní příležitost! Postupně by se mohla dávat jména i osobákům, třeba by nějaká lokálka za tisícovku byla. Ranní příměstské spoje by naopak byly asi dost drahé.
A České dráhy by se mohly od jiných vůbec docela dost poučit. Taková adopce vlaku, nebo dokonce fyzicky lokomotivy či vagonu – další zdroj peněz. Na vagonech je spousta místa, tam by se vešlo ještě víc cedulek se jmény sponzorů než na plot u klokana.
A k tomu nádraží proč by to nemohla být taky nějaká „arena”? Taková Praha ČSOB arena, to má zvuk!
Jo, to chce schopný marketing. Pane Fejk, nechtěl byste vzít místo ředitele Českých drah? Vy byste to s odboráři uměl, kamarádi sloni a tygři jsou dobří vyhazovači.
Vložit vlastní komentář – Návrat k článku – RSS komentářů tohoto článku
Rychlíky se už jmenovaly např. podle pivovarů, nyní jezdí R Agara (rádio), čili nic není nemožné, ale asi holt podniky nechtějí. Bankovní klientela asi není ta pravá, co jezdí na koženkách. Jediné co se nesmí, je pojmenování po živé osobě. Proto např. Emanuel Rádl, otec majitele CK a ne sám majitel Petr.
Ono je to dvojsečné: "Na čtvrtou kolej přijíždí půl hodiny zpožděná Klidná síla." :-)
K tomuto článku není možné vkládat komentáře.
© Honza Hučín 2004–6
Šuplík běží na PIPNI.CZ. Díky!
8. 8. 16:48 | Pepa
7. 8. 21:26 | Honza Hučín
7. 8. 21:02 | Honza
6. 8. 14:29 | Pepa
3. 8. 18:29 | Honza
*1967, absolvent MFF UK v Praze (1991)
statistik, analytik, programátor, učitel, hudebník