Šuplík Honzy Hučína

Skok na navigaci (menu)

Tento blog je v současné době uzavřen.
Pokračování blogu na bloguje.cz jsem zrušil. Pokud budu někdy pokračovat, bude to spíš tady.

Komentovaný článek

Internet a vše kolem
11. 10. 2005

Taková reklama mě štve

V textu je dvojitě podtržené slovo „české“, po najetí myší vyskočí velká bublina s reklamou na ochrannou fólii proti slunci (teď na podzim!). Nebo na slově „zpětný“ mi někdo nabízí výrobky z nerezové oceli. Tak to teda ne.

Chápu,

  • že si webmasteři chtějí vydělat (na provoz webu nebo na dovolenou v Brazílii, to je mi jedno),
  • že textová reklama je účinnější a lépe přijímaná než bannerová,
  • že přímo v textu je reklama účinnější než v bočním sloupci.

Ale nezlobte se, reklama by měla být k věci. Aspoň kdyby se vázala na příbuzné slovo, to bych vzal jako oslí můstek a možná i dobrý vtip.

Medvídku Pů a ABC Brouzdej, nezlobte se, naprdli jste mě a (doufám dočasně) snížili mou ochotu k vám proklikávat.

Vložit vlastní komentářNávrat k článkuRSS komentářů tohoto článku

Komentáře

[1] 11. 10. 2005, 13:27 – Pavel Kout (Odkaz)

V Safari se mi občas takové reklamní linky zobrazí jako standardní - nepřej si pak slyšet mé výrazy, když se na takový odkaz uklepnu.

[2] 11. 10. 2005, 15:15 – sloper (Odkaz)

Staci vypnut JavaScript (viem, nie je to pohodlne, aj ked to je relativne, zalezi na tom, ako pohodlne sa na tom ktorom browseri da JavaScript zapinat/vypinat)

[3] 11. 10. 2005, 16:08 – Tomáš Kučera (Odkaz)

Me se ty odkazy libi (technicke reseni), ale jejich relevance je zalostna!
Vzdycky se na ne podivam, ale se zklamanim odjizdim mysi na hony daleko od odkazu :))

[4] 11. 10. 2005, 17:55 – Petr Šnajdr (Odkaz)

To jsou přesně chvíle kdy chápu, že někdo sáhne po adblocku. Konečně sám jsem to neudělal jinak.
Funguje spolehlivě.

[5] 11. 10. 2005, 18:44 – Radim (Odkaz)

Textovou reklamu BBText pouze testujeme. Omlouvám se, že tě obtěžuje. Chci zjistit, jakou má tato reklama pro provozovatele stránek účinost a poté o tom napsat.

[6] 11. 10. 2005, 18:58 – llook (Odkaz)

[5] Kdyby byla aspoň trochu relevantní, tak věřím že účinnost by mohla být zajímavá. Ze začátku jsem ze zvědavosti na každý takový odkaz myší najel, teď už na ně mám bannerovou slepotu.

A docela mi vadí, že se tyto odkazy objevují i v komentářích.

[7] 11. 10. 2005, 18:59 – Robert Němec (Odkaz)

Když si to inzerenti špatně nastaví, co se tím pak má dělat?

[8] 11. 10. 2005, 19:02 – rony

[7] nasli mili radcove nasli? predsa: radit radit radit ;-)

[9] 11. 10. 2005, 19:02 – Honza Hučín (Odkaz)

Ad [5]: Mě by tahle reklama nevadila v případě, kdyby byla relevantní. Nebo aspoň vtipná. Například ochranná fólie proti slunci by se mohla inzerovat v článku, kde se taky něco chrání - takže o firewallech, antivirech, copywrightu. Slogan "proti virům vás sice neochráníme, ale proti nepříjemnému slunci ano" by mě pobavil (dávám ho tímto volně k dispozici). Nevím, nakolik tohle může ovlivnit majitel blogu.

[10] 11. 10. 2005, 19:05 – Honza Hučín (Odkaz)

Ad [7]: Však taky píšu, že mě naštvali provozovatelé webů, nikoliv reklamní agentura :-)

[11] 11. 10. 2005, 21:39 – Radim (Odkaz)

To: Robert Němec

Ono se to místy chová hodně nekontextově, což mě na BBTextu štve. BBText funguje tím způsobem, že vyhledává pouze slova a nedívá se na souvislosti. Více by se mi líbil BBText s prvky BBKontextu.

Bohužel někteří inzerenti záměrně zadávají nesmyslná slova a potom jsou tím biti provozovatelé.

[12] 11. 10. 2005, 21:40 – Radim (Odkaz)

llook:

Ano, podobně na tom mohou být i další čtenáři. Když běžel betatest byl jsem ze služby rozpačitý. Teď běží ostrý provoz, tak to zkouším a ta reklama zřejmě poletí pryč :)

[13] 12. 10. 2005, 00:35 – llook (Odkaz)

[7] "Když si to inzerenti špatně nastaví, co se tím pak má dělat?"

Hlídat. Pomoct by mohl i nějaký bonzovací formulář.

V zájmu většiny inzerentů nejspíš je platit za cílenou reklamu. V zájmu partnerských webů je, aby PPC reklama byla pro čtenáře atraktivní (aby hodně klikali).
V zájmu Billboardu by mělo být uspokojit inzerenty a udržet si partnery.

Co mi taky vadí je, že jsou ta slova podtržená (i když třeba dvojitě). Osobně bych byl pro nadtržení.

K tomuto článku není možné vkládat komentáře.

© Honza Hučín 2004–6

Šuplík běží na PIPNI.CZ. Díky!

sber.cermat.cz

RSS Šuplíku

RSS komentářů – souhrnně

U každého článku je samostatný RSS kanál pro komentáře.

Výběr článků

Posledních 10 článků

nebo podle data:

nebo hledání fulltextem:

Archiv všech článků

Poslední komentáře

Zabili mě, parchanti [2]

8. 8. 16:48 | Pepa

Cestou kolem blogu [2]

7. 8. 21:26 | Honza Hučín

Cestou kolem blogu [1]

7. 8. 21:02 | Honza

Vrtulník nad hlavou [3]

6. 8. 14:29 | Pepa

Taková hra na volby [1]

3. 8. 18:29 | Honza

Nejčtenější

Žádné údaje nejsou k dispozici.

O mně

*1967, absolvent MFF UK v Praze (1991)

statistik, analytik, programátor, učitel, hudebník

nyní Ústav pro informace ve vzdělávání

Životopis (RTF)

Napište mi