Tento blog je v současné době uzavřen.
Pokračování blogu na bloguje.cz jsem zrušil. Pokud budu někdy pokračovat, bude to spíš tady.
Ne korun, ale hodin. I tak je to ovšem paráda, ne? Tohle jsem prostě musel blognout, i když jsem chtěl jít na oběd.
Jako puberťák jsem poprvé jel vlakem do Ostravy šest hodin. Když to tenkrát dělal proslulý rychlík Košičan za čtyři a třičtvrtě, nechápal jsem, jak se mu to mohlo podařit. Teď se má Pendolino dostat pod 3 a půl hodiny, takže bude ještě o půl hodiny rychlejší než současný Manažer.
Čím mě ovšem České dráhy naštvaly, je povinná místenka za 200 korun pro majitele kilometrické banky. Doufám, že na té trati zůstanou i nějaké normální rychlíky, protože rozdíl hodiny v jízdní době mi za ty dvě stovky navíc asi stát nebude. Ledaže by na palubě Pendolina byly noviny, časopisy a teplé nápoje zdarma.
Vložit vlastní komentář – Návrat k článku – RSS komentářů tohoto článku
Neboj, budou tam 3 páry spojů a to s tím ještě mají jezdit do Břeclavi. Zlaté voči, které to uvidí. Pindulín je v nejlepším případě 7 ks, zálohy tak 2-3 ks, neboli budou-li úplně zdravá , což se u nového kolejového vozidla dodaného v posledních 60 letech nestalo, obvykle se tak 3-5 let vychytávají chyby, takže vozidlo více stojí než jezdí (843 a další)tak budou jezdit současně max 4. Navíc je to sice hezké, ale vzhledem k tomu že to mělo dělat kursc Berlín-Vídeň, tak to vnímám spíš jako prohru.
K tomuto článku není možné vkládat komentáře.
© Honza Hučín 2004–6
Šuplík běží na PIPNI.CZ. Díky!
8. 8. 16:48 | Pepa
7. 8. 21:26 | Honza Hučín
7. 8. 21:02 | Honza
6. 8. 14:29 | Pepa
3. 8. 18:29 | Honza
*1967, absolvent MFF UK v Praze (1991)
statistik, analytik, programátor, učitel, hudebník