Tento blog je v současné době uzavřen.
Pokračování blogu na bloguje.cz jsem zrušil. Pokud budu někdy pokračovat, bude to spíš tady.
Být na první stránce v Googlu či jiných vyhledávačích neznamená jenom víc návštěv, ale i víc odkazů na stránku. A v důsledku toho další posílení pozice stránky – protože na ni vede víc a víc odkazů. Je to jen moje hypotéza, nejsem odborník na vyhledávače ani na optimalizaci pro ně, analyzuju jen své typické chování.
Když píšu příspěvek do blogu, dávám do něho rád webové odkazy o věcech, o nichž se v příspěvku píše. Odkazy na cizí články se samozřejmě běžně dávají, já mám na mysli odkazy o městech, vesničkách (prakticky každá obec v ČR má někde něco o sobě), o hradech, o lidech, činnostech, výrobcích, hospodách... Odkaz většinou získám tak, že zadám heslo do Googlu a vezmu první, co se po prokliknutí tváří, že je k věci. Málokdy chodím na druhou či další stránku, to už se spíš na odkaz vykašlu.
Proč tam ty odkazy dávám? Je to hezké, článek není potom opticky tak suchý (i když všeho s mírou). Vtahuje to návštěvníky do hry, někdy mohou získat i sami pocit, že tam byli se mnou, že vědí, o co jde. A taky můžu časem ten odkaz potřebovat.
Takže kdo má stránky v Googlu nahoře, má šanci, že ho zalinkuju. A to aniž bych sám v tu chvíli jeho stránky osobně potřeboval. Pak robot najde u mě odkaz na něho a jeho stránkám naběhnou nějaké další body, takže si zlepší skóre. Že by bylo jednodušší udržet se mezi elitou než se do ní dostat?
Další články si můžete vyhledat v jednotlivých přihrádkách, případně podle data.
© Honza Hučín 2004–6
Šuplík běží na PIPNI.CZ. Díky!
8. 8. 16:48 | Pepa
7. 8. 21:26 | Honza Hučín
7. 8. 21:02 | Honza
6. 8. 14:29 | Pepa
3. 8. 18:29 | Honza
*1967, absolvent MFF UK v Praze (1991)
statistik, analytik, programátor, učitel, hudebník